Saturday

(u.p.u.) don't be stress :)

Assalamualaikum..selamat pagi,petang & malam..

tahniah kepada rakan2 dan sahabat2 di alam maya yg berjaya ke U...tahniah again..sebelom korang2 tanya aku dapat ke idok?dapat mn?meh aku bgtau siap2...aku x dpt pon UPU tu,..

                             

Q : x sedih ke??
A : Alhamdulillah,x berapa sedih sgt..redha dgn ketentuanNya...alaaa,sedih skit2 tu biasa la...bila tengok kawan2 semua post pasal U diorang,of coz la terasa skit...tp x pe,,Allah knows better...Allah is the best planner right?sooo,,smile...la tahzan oke :)




Q : abis x dpt U,nak kemana?
A : hmmmm,ke mn lagi klu bukan ke matrik...Kolej Matrikulasi Selangor..my next destination..doakan aku dpt struggle btol2 erkk..



Q : org kata duduk kat matrik nie tough?so??
A : erkk..ntah la...x penah lagi dok kat matrik..hoho...so x tau mcm mn life kat matrik...asyik dok dgr ckp org je,mcm mn nak maju...x yah layan sangat org yg negative thinking nie...masuk telinga kanan,keluar telinga kiri...selesai...it's oke la dear...belum cuba,belum tau...belajar kat mn2 pon sama je..asal ade usaha,in sha Allah berjaya(cakap pandai nohh)

nak tau lebih lanjut pasal life aku kat matrik?hmmm,kene tunggu next2 en3 la erkk...tu pon klu ade mase...n klu ade yg nak baca la...(tp klu xde org baca pon x pe)...blog nie hanya untuk suke2...

oke guys...thats all..
pai..pai... ;)

credit to : cik papaya :P

No comments:

Post a Comment